fbpx

כנס ראשי הערים הגדולות והחשובות בעולם של ארגון ה-C40 – בואנוס איירס 2022

לונדון, לוס אנג'לס, פריז, בואנוס איירס, סאו פאולו, ברצלונה, רומא אלו רק חלק מהערים שעם ראשיהם ניהל ראובן לדיאנסקי, סגן ראש העיר תל אביב-יפו, שיחות ופגישות אישיות בועידת ראשי הערים של ארגון ה-C40, שהתקיימה לפני כחודש בבואנוס איירס.

ה-C40 מאגד את 96 הערים הגדולות והחשובות בעולם, ביניהן גם תל אביב. בראש הארגון עומד ראש עיריית לונדון Sadiq Khan והוא עוסק בשינויי האקלים ברמה העולמית ובתפקידן של העיריות.

ראובן לדיאנסקי: "כסגן ראש העיר היה לי את הכבוד לייצג את תל אביב בועידה ולהשתתף בפאנל שעסק בשאלה כיצד ערים ועסקים יכולים לעבוד בשיתוף פעולה בסוגיית האקלים. סיפרתי על התכניות שלנו בת"א לשלב את המגזר העסקי ולעודד אותו להיות הרבה יותר ירוק."

סגן ראש העיר לדיאנסקי היה אורחו של ראש עיריית בואנוס איירס Horacio Rodríguez Larreta באירוע של מנהיגי דתות למען האקלים, בהשתתפות מנהיגים ארגנטינאים מכל הדתות, וקיבל ממנו ספר על פעילותם בנושא.

לדיאנסקי השתתף בצוות ההיגוי של ערי אירופה החברות ב-C40 בראשות Ada Colau ראש עיריית ברצלונה במסגרתו דנו בסוגיית האנרגיה שמעסיקה את ערי אירופה ובהתחייבות לתוספת מיליוני משרות ירוקות בערים השותפות בארגון.

סגן ראש העיר לדיאנסקי קיים פגישת היכרות עם Meera Joshi, סגנית ראש עיריית ניו יורק, בה החליפו השניים דעות ומידע לגבי האתגרים בתחום הסביבה והקיימות בערים שלהם.

לדיאנסקי קיים ישיבה חשובה גם עם Samir Mayekar, סגן ראש עיריית שיקגו, אשר מעוניין להקים לשכת מסחר בתל אביב.

ראובן לדיאנסקי, סגן ראש העיר תל אביב-יפו: "אני יכול לבשר לכם שהעיר ועיריית תל אביב זוכות להערכה רבה בעולם ואני גאה על כך שערים גדולות ומרכזיות מאיתנו מבקשות ללמוד לגבי הפעילות שלנו בנושאי קיימות, סביבה, אקולוגיה וכן להכיר את התכנית העירונית שלנו להתמודדות עם משבר האקלים. יחד איתי, בדיוני הועידה ובפגישות, השתתף איתן בן עמי מנהל הרשות לאיכות הסביבה וקיימות בעירייה."

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!