fbpx

חברת החשמל – תפסיקו לחרב עצים בת"א‼️

הגיזום האגרסיבי והמכוער של עצים שמבצעת חברת החשמל מתחת לכבלי חשמל, במקומות שונים בעיר, הוא בלתי מתקבל על הדעת!

ראובן לדיאנסקי, סגן ראש העיר תל אביב-יפו והממונה על תחום איכות הסביבה, קיימות ושיפור פני העיר פנה השבוע במכתב דחוף למנכ"ל חברת החשמל בדרישה ברורה ממנו להורות על ביצוע גיזום סביר, אם יש בכך צורך, תוך פגיעה מינימלית בעצים ותוך כדי התחשבות מקסימלית בערכי הטבע, בתושבי העיר ובבעלי החיים.

סגן ראש העיר לדיאנסקי: "בימים האחרונים, בעקבות פניות של תושבים משכונת נווה אביבים, ביקרתי בשכונה וראיתי מקרוב את גיזום העצים האגרסיבי והמביש שביצעה חברת החשמל במרחב הציבורי וגם במרחב הפרטי. אני ער לצורך הבטיחותי, שלעיתים קיים, בגיזום עצים תחת כבלי החשמל. אין זה אומר כי ניתנת הרשאה לכאורה לחרב עצים ולפגוע במראה העיר. יש לתאם עם גורמי המקצוע העירוניים כשמדובר בגיזום במרחב הציבורי ועם דיירי הבניינים כשמדובר בחצרות הבתים המשותפים."

"אמשיך לפעול למען תל אביב ירוקה, למען שתילת הרבה יותר עצים, מניעת גיזומים אגרסיביים וצמצום עד למינימום של כריתות. אמשיך לעדכן!", סיים לדיאנסקי.

לידיעה שפורסמה בטיים אאוט לחצו כאן!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!