fbpx

לא צריכ/ה – נובמבר ללא קניות – מפחיתים את הרכישות ועושים יותר החלפות, השאלות ותיקונים!

דווקא בחודש בו מתקיימים בארץ ובעולם מבצעי קניות כמו הבלאק פרידיי, סייבר מאנדיי, שופינג IL, יום הרווקים הסיני וכו' הרשות לאיכות סביבה וקיימות בעיריית ת"א משיקה את קמפיין "#נובמבר לא צריכה". ללוח האירועים שיתקיימו ברחבי העיר אתם/ן מוזמנים/ות להקליק כאן

ראובן לדיאנסקי, סגן ראש עיריית תל אביב-יפו וממונה על תחום איכות הסביבה, קיימות ושיפור פני העיר: "אנחנו מוכרחים לקנות ולצרוך פחות ולהשתמש במוצרים יד שנייה, להחליף יותר בתוך הקהילה, להשאיל. זה יחסוך גם כסף ויתרום הרבה יותר לסביבה. אין שום סיבה שלא לקחת בגדים טובים לילד מבן דוד שבגר, להחזיק מקדחה אחת בבניין מגורים שכל השכנים ישתמשו בה או לשדרג זוג אופניים ישנים במקום לקנות חדש. חשוב כמובן גם למחזר אך המפתח נמצא בהקטנת הצריכה והקניות. החודש ישנם הרבה אתרי קניות שיצאו במבצעי הנחות בשמות שונים ומשונים. האתגר שלנו הוא להפחית את הקניות ובכך לעזור לסביבה וגם לחסוף כסף".

קמפיין #נובמבר לא צריכה, מביא לקדמת הבמה את האלטרנטיבות הקיימות של צרכנות נכונה: החלפות, תיקונים, השאלות, ומתכתב עם מגמות עולמיות כמו איזון בית-עבודה, קהילתיות, רוגע ורווחה נפשית.

במהלך חודש נובמבר אנחנו בעיריית תל אביב-יפו נשתף פעולה עם בעלי מקצוע ומתקנים מקומיים, יוזמות תושבים סביבתיות, מרכזים קהילתיים, בתי ספר, תנועות נוער, גנים ומוסדות נוספים. בין הפעילויות יתקיימו הרצאות, סדנאות סטיילינג, מסיבות קח תן, גראג סייל, מפגשי "בר תיקון", סיורים בחנויות יד שנייה, מיצגים והכשרות להקניית ידע ומיומנויות של תיקון, מיחדוש ושימוש חוזר בחפצים, ביניהן סדנת הנדיוומן המבוקשת בקרב התושבות בשיתוף רשות החוסן. הקמפיין הוא בהובלת הרשות לאיכות הסביבה וקיימות בשיתוף מינהל קהילה תרבות וספורט. ללוח האירועים שיתקיימו ברחבי העיר אתם/ן מוזמנים/ות להקליק כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!