fbpx

כנס פורום אמנת מילאנו בריו דה ז'ניירו

אחד הפורומים המקיימים החשובים, ברמה הבינלאומית, שאנחנו בעיריית ת"א פעילים בו הוא פורום אמנת מילאנו למען קידום תזונה בריאה ומקיימת יותר אשר חברים בו למעלה מ-250 ערים בעולם.

ראובן לדיאנסקי, סגן ראש העיר תל אביב-יפו הממונה על תחום איכות הסביבה, קיימות ושיפור פני העיר השתתף לפני מספר שבועות בכנס הבינלאומי של הפורום שהתקיים בריו דה ז'ניירו. לדיאנסקי הופיע בפאנל ראשי ערים שפתח את הכנס וסיפר על המרתון הירוק שהתקיים לראשונה בתל אביב בחודש פברואר האחרון.

גולת הכותרת מבחינה סביבתית היתה הפחתה ב-75% מכמות בקבוקי הפלסטיק החד פעמיים לעומת מרתון קודם. הנושא זכה לתשבחות מנציגים רבים שבאו מערים שונות מרחבי העולם.

יחד עם איתן בן עמי מנהל הרשות העירונית לאיכות הסביבה וקיימות השתתף סגן ראש העיר לדיאנסקי בדיונים רבים שהתקיימו בכנס, קיים פגישות ושיחות עם עמיתים מרחבי הגלובוס ולמד לגבי מה קורה בעולם ואיזה פרויקטים מקדמים ערים שונות מרחבי העולם.

בנוסף, השתתף לדיאנסקי יחד עם נציגים מ-12 ערים נוספות מן העולם , בישיבת צוות ההיגוי של הפורום במסגרתה דנו בתכניות הארגון לשנת 2023.

סגן ראש העיר לדיאנסקי: "אנחנו מפעילים בתל אביב-יפו 2 תוכניות – "בתיאבון" ו"אפשרי בריא" שעוסקות בהטמעת הצורך בהפחתת הצריכה ומניעת בזבוז מזון ולמען קידום מזון בריא יותר ובר קיימא. אני מייחס חשיבות גדולה לכך שנצרוך פחות, שנחסוך, נזרוק פחות מזון ונאכל אוכל שהוא גם בריא וגם מקיים יותר".

בתמונות: בפאנל ראשי ערים שפתח את הכנס, עם ראשת עיריית אדיס אבבה Adanech Abebe, עם ראש עיריית פורטו אלגרה Sebastião Melo ועם איתן בן עמי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!