fbpx

מדינת הלכה או הלכה המדינה ⁉️

תוצאות הבחירות לכנסת מזעזעות וגרמו בצדק למועקה ולדאגה קשה בקרב תל אביבים רבים למה שעתיד לקרות במדינת ישראל נוכח עלייתם הצפויה של החרדים והקיצוניים לשלטון.

מדובר בלא פחות מתסריט בלהות, אבל אני מבטיח לכם/לכן שאעשה הכל על מנת לשמור על תל אביב-יפו כעיר החופש, החילוניות, השיוויון, הדמוקרטיה והפלורליזם של ישראל.

ראובן לדיאנסקי, סגן ראש העיר תל אביב-יפו ויו"ר סיעת "חי – חילונים ירוקים": "אדאג להמשיך ולייצג ביתר שאת אתכם/כן – להט"בים, אנשי התרבות והרוח, האומנים וכל תל אביבי, ללא הבדל דת, גזע, מין ולאום, שדוגל בתפיסת עולם ליברלית. אמשיך לדאוג לכך שהתחבורה הציבורית תמשיך לפעול בשבתות, שמרכולים יישארו פתוחים בסופ"שים, שלא תהיה הדתה בחינוך הממלכתי, שתהיה קבורה אזרחית בת"א ועוד. אלחם בנחישות כנגד כפיה דתית, הדתה והדרת נשים."

לדיאנסקי: "אני מבין את החשש והחרדה של רבים. וכדי שנשמור על הזכויות החילוניות בת"א אני צריך אתכם/כן איתי! הצטרפו אליי ולחבריי ב- "חי-חילונים ירוקים" – הבית של התל אביבים/ות – על מנת ליצור כוח אזרחי פעיל וחזק שישמור על תל אביב שלנו חופשית – היום יותר מתמיד! הקליקו כאן להצטרפות!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!