fbpx

לא להטלת מס גודש על תושבי תל אביב-יפו!

זה הזוי ובלתי מתקבל על הדעת שתושב תל אביב-יפו יחויב בתשלום מס על מנת לנוע עם רכב בתוך העיר שלו! צריכים להגיע לקופת חולים שנמצאת בשכונה אחרת בעיר? צריכים להביא את הילד לחוג גלישה בים? צריכים להגיע להצגה? לירקן האהוב? לחבר/ה שמתגוררת בשכונה אחרת בעיר? תשלמו ❗❗❗

משרד האוצר פנה לקבל את הערות הציבור עד ליום 24/11/22 לגבי גבולות טבעות החיוב את המקומות שבהם יוצבו השערים במסגרת ההחלטה להטיל מס גודש בת"א ב-2025. בתגובה הראשונה לינק לפרסום האוצר.

ראובן לדיאנסקי, סגן ראש עיריית תל אביב: "אני מתנגד בתוקף להטלת מס גודש על תושבי תל אביב-יפו שיבקשו לנסוע בתוך העיר שלהם. תל אביב-יפו היא עיר אחת ואני מתנגד לחלוקת העיר שלנו. אסור לאפשר מצב שבו תושב העיר, שמתגורר מעבר לירקון או בשכונת התקווה, יחויב בתשלום כספי כדי להגיע למרכז העיר. מדובר בחוק גרוע שיש לבטלו. במקום להטיל עוד מסים על הציבור, הממשלה להסדיר תחבורה ציבורית יעילה וזמינה שתפעל 7 ימים בשבוע – רק כך יוכלו רבים מבעלי הרכבים הפרטיים לותר על רכבם ולעבור לתחבורה ציבורית. דבר חשוב שיתרום לסביבה, לבריאות ולאיכות החיים של כולנו. אם זה לא יקרה לא ניתן יהיה להטיל את המס על הציבור."

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!