fbpx

מרב, אל תעבדי עלינו!!!

הרכבת הקלה צריכה לפעול בשבתות מיום תחילת הפעלתה

בעקבות התבטאויותיה של שרת התחבורה מרב מיכאלי על כך שהרכבת הקלה בתל אביב וגוש דן תיסע בעוד שנה (!) גם בשבתות אמר ראובן לדיאנסקי, סגן ראש העיר תל אביב-יפו ומי שעתר לבג"צ על מנת שהרק"ל תפעל בסופי שבוע: "מיכאלי עושה שימוש ציני בתזמון שלפני הבחירות ופוגעת באינטלגנציה של הציבור כשהיא מפריחה לחלל האוויר בלון בדמות הבטחה שהרק"ל תיסע בסופ"ש בעוד שנה. במדינת ישראל, עם חוסר היציבות הפוליטי, אי אפשר לדעת מה יהיה מחר. עם כל הכבוד, הבטחות שרת התחבורה להפעלת הרק"ל בעוד שנה בסופי שבוע היא זריית חול בעיני הציבור"

ביום רביעי (28/9) הגישו לדיאנסקי, יחד עם חבר מועצת העיר מסיעתו אברהם פורז וסיעת "חי – חילונים ירוקים" עתירה לבג"צ (בג"צ 6457/22) במסגרתה דרשו משרת התחבורה להפעיל את סמכותה עפ"י חוק על מנת ש"הקו האדום" ינוע גם בסופי שבוע וחגים – כל מה שהיא צריכה לעשות זה להחליט ולקבוע בתקנות – אין צורך בשינוי חקיקה או באישור הממשלה.

לדיאנסקי הוסיף כי: "לדחות את הפעלת הרכבת הקלה בשבת לבעוד שנה זה אחיזת עיניים. עד אז, אנשים ימשיכו להיות כלואים בבתיהם בסופי שבוע, כמות הרכבים תמשיך לגדול והעומס בכבישים וזיהום האויר יכפילו את עצמם. מדובר באמירות סרק, ספין פוליטי והמשך הכניעה למפלגות החרדיות. חלון ההזדמנויות לפעול הוא עכשיו"

לקריאת העתירה שהוגשה לבג"צ 6457/22 לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!