fbpx

סיפורו של תוכי שנתקע בקו מתח גבוה וניצל ממוות

תוכי בסכנת חיים נתקע על קו מתח גבוה בשטח פארק הירקון. ביום רביעי (14/9) פנה תושב העיר דניאל לסגן ראש העיר לדיאנסקי וביקש את עזרתו הדחופה בהצלת תוכי שנמצא על קו מתח גבוה בפארק הירקון בת"א מיום שלישי. מתברר שהתוכי חמק מבעליו ונקשר לקו המתח באמצעות שרשרת שעל רגלו.

סגן ראש העיר לדיאנסקי מיד הפעיל את חטיבת התפעול בעיריית ת"א אשר הודיעו לו כי חברת החשמל פועלים לניתוק החשמל כדי לחלץ את התוכי. בהמשך הגיע לדיאנסקי למקום על מנת לוודא מקרוב כיצד מטפלים במקרה ומצילים את בעל החיים.

ראובן לדיאנסקי, סגן ראש עיריית תל אביב: כשהגעתי למקום ראיתי שנמצאים שם צוותים של חברת החשמל, כולל במה ומנוף על מנת להציל את התוכי. המשימה הצריכה את ניתוק הקו והסתת אספקת החשמל לקווים אחרים. מדובר באופרציה מורכבת למדי ואין ספק שפעילות אנשי חברת החשמל לצורך הצלת התוכי ראויה לכל שבח! תודה גם לחטיבת התפעול בעיריית תל אביב."

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!