fbpx

הוקם מטה להפעלת הרכבת הקלה בשבת בגוש דן

מאות פעילים הצטרפו למטה להפעלת הרכבת הקלה בשבת בגוש דן! לחצו כאן כדי להצטרף למטה!

ראובן לדיאנסקי, סגן ראש עיריית תל אביב שעומד בראש המטה קובע כי: "אם לא נתעורר ונפעל כדי שהממשלה הנוכחית תפעיל בשבתות את הרכבת הקלה בגוש דן – זה לא יקרה!" רועי ברזילי, סגן ראש עיריית ר"ג: "זו שעת כושר ייחודית ואולי הזדמנות אחרונה להביא לשינוי סדרי העדיפויות הלאומיים למען הדברים החשובים באמת. "

למטה להפעלת הרכבת הקלה בשבת הצטרפו מאז הקמתו בסוף השבוע הנוכחי מאות אזרחים מתל אביב וגוש דן. לראשונה מתקיים שיתוף פעולה מטרופוליני בין סגן ראש העיר לדיאנסקי לבין סגן ראש עיריית רמת גן רועי ברזילי במטרה לפעול יחד כדי להביא לכך שממשלת לפיד-ליברמן-גנץ-מיכאלי יקבלו את ההחלטה המתחייבת שהיא להפעיל את הרכבת הקלה גם בשבתות וחגים.  

סגן ראש העיר לדיאנסקי (יו"ר "חי-חילונים ירוקים בת"א") אומר כי: "בנובמבר הקרוב-בעוד כחודשיים יתחיל לפעול הקו האדום – זה הזמן שלנו לפעול! רק אם נפעל יחד, תושבי תל אביב ותושבי הערים השכנות, ונתגייס לנושא בכל הכוח נוכל להביא לכך שמאות אלפי אזרחים, שאין להם רכב פרטי ורבים שמעוניים לוותר על הרכב הפרטי, יוכל לנסוע בסופי שבוע ובחגים לאן שירצו ובאופן חופשי."

"חופש התנועה והיכולת לנסוע בתחבורה ציבורית", מסיים יו"ר המטה לדיאנסקי, "הן זכויות בסיסיות של כל אזרח ואזרחית – בטח במדינה דמוקרטית ובעיר ליברלית! אני קורא לתושבי תל אביב וגוש דן להצטרף למטה להפעלת הרכבת הקלה בשבת!" 

רועי ברזילי, סגן ראש עיריית רמת גן: "רכבת קלה אחת, תת קרקעית, תיקח עימה מאות אלפי נוסעים מדי שישי ושבת, במקום מאות מכוניות, מוניות, מוניות שירות וכלי רכב נוספים שנעים על הצירים ממילא, גם במונחים של שמירת שבת, פחות אנשים יצטרכו לעבוד. הרכבת, אם תפעל בשבת, תקטין את התלות ברכב הפרטי, תצמצם זיהום אוויר, תפחית את תאונות הדרכים בסופי שבוע ותעניק שקט להרבה הורים בלילה, תצמצם את גודש התנועה ואת קשיי החנייה ותחסוך מיליונים לאוצר המדינה במידה ולא תשבות בשבת."

להצטרפות למטה: https://bit.ly/3TnKDS6

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!