fbpx

שירות חדש לרווחת החתולים

באפשרותכם/ן להביא חתולים חסרי בית לצורך ניתוח עיקור וסירוס למרפאות חוץ, בין היתר למרפאות של עמותות אס.או.אס חיות ותנו לחיות לחיות. השירות ניתן ללא עלות, אך יש לפנות למחלקה הוטרינרית בעיריית תל אביב לקבלת אסמכתא בטרם יצירת קשר עם המרפאות.

סגן ראש עיריית תל אביב-יפו ראובן לדיאנסקי: "עיקור וסירוס כלבים וחתולים הם הדרך ההומאנית ביותר להקטנת התרבותם של בעלי החיים ועשוי להקטין את הסיכוי למחלות שונות ועל כן חשוב להגדיל בצורה משמעותית את מכסת העיקורים לרבות ביצוע פרויקטים יזומים וממוקדים בתאי שטח מוגדרים. אני מחויב ונחוש להביא לשיפור אמיתי של המצב ושל פעילות המחלקה הוטרינרית בעיריית ת"א. אני עומד לשירותכם".

לחצו כאן לקישור לאתר העירוני בו תוכלו למצוא פרטים על הפרויקט החדש "שירות חדש לרווחת החתולים" תחת "עיקור וסירוס ללא המתנה".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!