fbpx

סגן ראש העיר לדיאנסקי ניפגש עם תושבי שכונת נווה עופר באתר הטבע שליד בניין פנורמה בדרום תל אביב

סגן ראש עיריית תל אביב-יפו ראובן לדיאנסקי ניפגש אתמול (28/12/2021) עם תושבים משכונת נווה עופר באתר הטבע שליד בניין פנורמה בדרום תל אביב, המקום בו מתוכנן לקום מסוף אוטובוסים עם פינוי התחנה המרכזית בתל אביב.

לדיאנסקי אמר במהלך הפגישה: "את התחנה המרכזית צריך לסגור, מדובר במפגע סביבתי ובריאותי קשה. אך יחד עם זאת, אסור להעביר את המפגע ממקום למקום. תכנון המסופים, ובעיקר זה שמתוכנן בסמוך לבניין פנורמה שבדרום העיר, חייב להיעשות באופן אחראי כך שלא יפגע באיכות החיים ובבריאותם של תושבים ובעיקר של אלו המתגוררים בשכונות נווה עופר וקריית שלום – שכונות שסמוכות לבניין פנורמה."

עוד הוסיף לדיאנסקי: "האזור כולו גם ככה נושק לצירי תנועה המרכזיים העמוסים ביותר בארץ ואנחנו לא רק שצריכים לשמור את אתר הטבע הנ"ל ואת השטח הפתוח שיש באזור אלא להפוך את המקום לפארק גדול ומזמין."

לפוסט המלא בנושא ולצפייה בדבריו של סגן ראש העיר במועצת העיר לחצ/י כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!