fbpx

אתר האינטרנט החדש Liberal-TLV המנגיש מידע על קבורה אזרחית יוצא לדרך!

סגן ראש העיר ת"א, לדיאנסקי, שיזם את הקמת האתר: "המטרה שלי היא להנגיש לציבור התל אביבי והכללי מידע מקיף על שירותי הקבורה האזרחית שהינו האלטרנטיבה לקבורה ההלכתית הנשלטת ע"י הממסד האורתודוקסי החרדי".

ראובן לדיאנסקי סגן ראש עיריית תל אביב-יפו ויו"ר ועדת פלורליזם וליברליות בעיריית ת"א השיק השבוע את האתר החדש liberal-tlv.com אשר מרכז ומנגיש מידע בנושא קבורה אזרחית. השקת האתר התקיימה בישיבת ועדת פלורליזם וליברליות של עיריית תל אביב-יפו.

האתר liberal-tlv, אותו יזם לדיאנסקי בשיתוף "בית דניאל ליהדות מתקדמת" הוא פרויקט שירות לציבור שמטרתו לרכז ולהנגיש במקום אחד את המידע והשירותים לציבור הליברלי בתל אביב-יפו. ריכוז המידע באתר החדש מביא לראשונה, לתושבי תל אביב, את היכולת ללמוד על השירותים השונים שמוצעים לתושב הליברלי והחילוני.

סגן ראש העיר לדיאנסקי: "בהקמת האתר liberal-tlv.com שמתי לי כמטרה להגניש את נושא הקבורה האזרחית עבור תושבי תל אביב-יפו. זה אבסורד שיותר מ-25 שנה עברו מאז נחקק חוק הקבורה האזרחית ועדיין תושבי העיר לא יכולים להיקבר על פי השקפתם וצו מצפונם. הקבורה האזרחית החלופית קמה כאלטרנטיבה לממסד החרדי במטרה לאפשר לציבור גדול של ישראלים ותל אביבים בפרט, לא להיות תחת המטרייה ההלכתית. כיום לא קיימת לתושבי תל אביב האופציה לקבורה אזרחית חלופית, אולם בעזרת האתר אנחנו נשנה את זה!".

לחצו כאן על מנת להיכנס לאתר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!