fbpx

סגן ראש העיר לדיאנסקי ייצג את העיר ת"א-יפו בקבלת הפנים וארוחת הערב החגיגית שאירח ראש עיריית לונדון לקראת פתיחת ועידת האקלים.

סגן ראש עיריית תל אביב-יפו ראובן לדיאנסקי, המשתתף בועידת האקלים של האו"ם בגלזגו, ייצג אמש (01/11) את עיריית תל אביב-יפו בקבלת הפנים וארוחת ערב חגיגית, לראשי ערים מכל העולם, אותה אירח ראש עריית לונדון סאדיק קהאן.

באירוע שאורגן על ידי ארגון ה- C40, ארגון הערים הגדולות בעולם שעיריית ת"א-יפו חברה בו, השתתפו בין היתר ראשי הערים של לוס אנג'לס, אתונה, אמסטרדם, ברצלונה, ניו אורלינס, סיאטל, בריסטול, סטוקהולם, דאקה ועוד.

לדיאנסקי: "משבר האקלים ומזג האוויר הקיצוני שפוקד את כדור הארץ לא פוסח על אף מדינה, עיר או ארגון בעולם וכל מדינות העולם חייבות לבלום את השינוי האקלימי שמהווה איום כבד ביותר על האנושות. חשוב מאוד שבמדינות שבהן הממשלות לא פועלות במרץ ובנחישות בנושא האקלים, כמו בישראל, חשוב שיהיו ערים שיהיו הגורם המדרבן שיוביל את הטיפול בהתמודדות עם משבר האקלים ויגרום לממשלות להציב בראש סדר העדיפויות הלאומי את הטיפול במשבר האקלים ולהכריז על מצב חירום אקלימי."

לפוסט המלא על האירוע לחצ/י כאן

בתמונה סגן ראש העיר לדיאנסקי עם יו"ר ה-c-40 וראש עיריית לונדון סאדיק קהאן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!