fbpx

פארק אתגרי לבעלי מוגבלויות במקום ה"צפארי" ששימש כמכלאה להחזקת בעלי כנף בשבי

לפני כ-5 שנים, הוביל ראובן לדיאנסקי – סגן ראש עיריית ת"א-יפו לסגירת ה"צפארי", ששימש במשך למעלה מ-20 שנה כמכלאה להחזקת ציפורים מסוגים שונים. כעת, בפארק הירקון בת"א, ממש במקום בו היה הצפארי בונים את "פארק חמשת החושים" לטובת אנשים, נשים וילדים עם מוגבלות.

בעוד כשנה יוקם הפארק האתגרי בו הרוכבות והרוכבים יוכלו לחוש ולהבין את חמשת החושים בצורה אינטראקטיבית, תוך כדי רכיבה. לכל חוש יבנה בהתאמה חלק אחר במסלול, והכל יעשה בצורה נגישה ונוחה.

סגן ראש העיר לדיאנסקי: "בזמנו, כשדאגתי לסגירת ה"צפארי" היו קולות שביקרו אותי ואפילו כעסו על המהלך. והנה יצא לטובה. גם קטענו את הפגיעה בבעלי חיים וגם מוקם פארק חשוב לבעלי מוגבלויות. אני מתנגד לכליאת בעלי חיים לצורכי בידור ופנאי ולהפעלה של פינות חי בגנים – דבר שעדיין קיים לצערי גם בפארק." בתמונה: אילסוטרציה של הפארק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!