fbpx

יום החתול הבינלאומי

בעיר ת"א-יפו יש עשרות אלפי חתולים שחיים בבתים של תושבי העיר ועל פי הערכות כ-80 אלף חתולים שחיים ברחוב.

ראובן לדיאנסקי, סגן ראש העיר תל אביב-יפו ויו"ר סיעת "חי – חילונים ירוקים": "אני דוחה על הסף אמירות ש"החתולים מתרבים כי מאכילים אותם". אני קורא להמשיך ולהאכיל את חתולי הרחוב, להנגיש להם מים ולטפח אותם. הכל תוך הקפדה על שמירת הניקיון של המרחב הציבורי. הפתרון ההומאני היחיד לצמצום ההתרבות הוא אך ורק באמצעות עיקורים וסירוסים."

עיריית ת"א פועלת לביצוע עיקורים וסירוסים חינם לחתולי הרחוב, למתן טיפולים רפואיים לבעלי חיים פצועים וחולים וגם לחילוצם מסכנות. לאחרונה הוצבו מתקני האכלה במקומות שונים בעיר.

לדיאנסקי: "אני פועל כל הזמן לשיפור השירותים שניתנים ע"י המחלקה הוטרינרית לציבור התל אביבי בנושא בעלי חיים, להגדלת מספר העיקורים ולסיוע עירוני למאכילים/ות במזון עבור חתולי הרחוב. גם אם זה לוקח זמן אפשר לראות שינוי – אך יש עוד בהחלט מה לעשות! תודה לכל המאכילים והמאכילות שדואגים על חשבון כספם וזמנם לחתולי הרחוב בת"א-יפו. תודה לעמותות שפועלות בעיר – אס.או. אס, חיות, תנו לחיות לחיות וצער בעלי חיים ר"ג והסביבה, למתנדבי/ות הכלבייה העירונית ולכל מי שפועל למען רווחת בעלי החיים."

8/8/2022 – יום חתול שמח לכולם/ן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!