fbpx

מפגש אנשי קבוצת "משמרת חילונית ציונית" (מח"ץ) בת"א

"הדבר הכי קריטי להמשך החיים שלנו כחברה ציונית וחופשית בעיקר זה הפרדת הדת מהמדינה ואין פה ימין ואין פה שמאל ולכן אנחנו צריכים לעשות יד אחת על מנת שהפורום הזה שנמצא פה יהפוך להיות ל-200 ואחר כך ל-2,000 ואחר כך ל-20,000 וכן הלאה. זה האתגר הכי גדול שלנו!" כך אמר ראובן לדיאנסקי, סגן ראש העיר תל אביב-יפו ויו"ר סיעת "חי – חילונים ירוקים" אמש במפגש של קבוצת מח"ץ (משמרת חילונית ציונית) שהתקיים בתל אביב.

לדיאנסקי, יו"ר "חי -חילונים ירוקים" אמר עוד כי "נושא הפרדת הדת מהמדינה צריך להיות אחד הנושאים החשובים היום בסדר היום של כולנו וכשמדברים על אג'נדה חילונית – חופשית אין פה ימין ושמאל. באווירת בחירות שכל הקמפיינים הם סבים כן ביבי, לא ביבי – כן לשבת עם עבאס והמשותפת או לא. כל הנושאים הערכיים והאידיאולוגים הוזזו הצידה ולא עוסקים בהם. לא עוסקים בדמותה ואופייה של מדינת ישראל לא רק היום אלא בעוד 5 – 10- 30 שנה."

"אנחנו צריכים להגן גם על צביון החיים שלנו ואיכות החיים שלנו על מנת למנוע כל תופעה של כפייה.", עוד הוסיף סגן ראש העיר לדיאנסקי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!