fbpx

מוציאים את הכלים החד פעמיים ממערכת החינוך בתל אביב-יפו

בשנת הלימודים הקרובה לא יהיו יותר כלים חד פעמיים בגנים ובבתי הספר בת"א-יפו! אתמול (17/7/222) כינס ראובן לדיאנסקי, יו"ר הועדה וסגן ראש העיר הממונה על תחום איכות הסביבה קיימות את ועדת איכות הסביבה של עיריית תל אביב לקבל סקירה על ההיערכות להוצאת הכלים החד פעמיים ממערכת ההזנה בחינוך, בצהרונים בגני הילדים ובכיתות א' – ג', בהם אוכלים מדי יום כ-27 אלף ילדים.

במסגרת ההיערכות הוצאו מכרזים לרכישת 368 מדיחי כלים בעבור 518 כיתות גן ולרכישת 15 אלף קופסאות אוכל רב פעמיות לילדים (כולל סכו"ם, צלחות, כוסות). עוד בשורה מאוד חשובה היא ששינוע המזון יהיה רק בכלים מנירוסטה.

סגן ראש העיר לדיאנסקי: "המעבר לכלים רב פעמיים היא בשורה סביבתית ובריאותית חשובה ואני גאה על כך שתל אביב-יפו היא העיר הראשונה ופורצת הדרך שעושה זאת! שאפו למינהל החינוך שלנו (תודה לליזה בן חמו סגנית מנהלת המינהל), לועד ההורים המרכזי שהם שותפים חשובים למהלך, לרשות לאיכות הסביבה וקיימות, ליובל חינוך, לצוותי ההוראה על ההתגייסות ולחברתי חברת מועצת העיר אופירה יוחנן וולק מחזיקת תיק גני הילדים והחינוך היסודי." תמונת הילדים – אילוסטרציה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!