fbpx

מצעד הגאווה 2022 בתל אביב

170 אלף בני אדם השתתפו היום (9/6) במצעד הגאווה ה-23 של העיר תל אביב-יפו. המצעד הוזנק מספורטק צפון ומשם צעדו בשדרות רוקח עד לגבעת המופעים בפארק גני יהושע . על הבמה המרכזית בפארק הופיעו אגם בוחבוט, שחר סיאול, אנה זק, האחיות כרכוכלי, הראל סקעת, ואלרי חמתי, זהבה בן, יסמין מועלם, מיכאל בן דוד, נונו, נסרין קדרי, דניאל גבאי, רביב כנר, לירן דנינו ורוני דואני. את האירוע הנחו בל אגם ומגי אזרזר.

ראובן לדיאנסקי, סגן ראש עיריית תל אביב ויו"ר ועדת פלורליזם וליברליות העירונית אשר השתתף במצעד הגאווה אומר כי: "מצעד הגאווה בתל אביב הוא קודם כל תזכורת לכך שכולנו שווים! את החושך שעדיין מופיע מדי פעם אנחנו נמשיך לגרש ונדליק ביחד אור גדול של אהבה ושיוויון. העיר תל אביב ותושביה ימשיכו להיות בית חם ומחבק עבור כולם/ן, נכבד את אורח החיים של כל אדם ונמשיך לזעוק כדי שחברי/ות הקהילה הגאה יקבלו זכויות מלאות ובעיקר בתחומי הנישואין, הפונדקאות, האימוץ וכו'".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!