fbpx

חותמים על אמנה למען הטבע בגוש דן

14 רשויות מקומיות מהמרכז חתמו ביום חמישי האחרון (9/6) על אמנת טבע אזורי שבמרכזה התחייבות לפעול לשמירה וטיפוח של החי והצומח, בתי הגידול ואתרי הטבע באזור. החתימה התקיימה בבניין עיריית תל אביב בנוכחות השרה להגנת הסביבה תמר זנדברג, ראשי הרשויות מאור יהודה, בת ים, גבעתיים, הרצליה, חולון, יהוד מונוסון, קרית אונו, תל אביב-יפו ונציגים מפ"ת, ראשון לציון ורמת גן.

ראובן לדיאנסקי, סגן ראש עיריית תל אביב וממונה על תחום איכות הסביבה, קיימות וטבע עירוני אומר: "לפני 13 שנה כשנבחרתי לראשונה למועצת עיריית ת"א הקמתי ועמדתי בראש הועדה העירונית לטבע עירוני. אז, עדיין לא ממש ידעו עד כמה קריטי לשמור על השטחים הפתוחים והטבעיים ועל טיפוח המערכות האקולוגיות בעיר. אני שמח שמאז התקדמנו לא מעט ורבים מבינים שבנושאי סביבה ואקולוגיה ההסתכלות צריכה להיות הוליסטית ורחבה וחשוב לשתף פעולה בין הרשויות, עם הארגונים ולרתום את הציבור."

לדיאנסקי מוסיף כי: "כסגן ראש העיר הממונה על תחום איכות הסביבה, הקיימות וטבע עירוני אני מאמין שהשמירה על ערכי הטבע היא גם חלק מרכזי בטיפוח איכות החיים שכל עירייה חייבת לתת לתושביה וכן מחובתה להגן על הסביבה למען כולנו ולמען הדורות הבאים."

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!