fbpx

השקת ה-"Lumiweave" – מערכת הצללה ותאורה סולארית למרחב הציבורי

החזון להגדלת ייצור אנרגיה ידידותית לסביבה טמון בעיניי בעיקר ביכולת שלנו בתל אביב להגביר את השימוש בייצור אנרגיה מהשמש ובפריסת פאנלים סולאריים ואמצעים נוספים כמו ה-lumiweave על גגות וברחבי העיר. ניהול משק אנרגיה ירוקה בעיר לא רק שיביא לתועלות סביבתיות הוא יביא גם להפחתת עלויות ולחסכון כספי.

אלו חלק מהדברים שאמרתי אתמול בטקס השקת מיזם ה-LUMIWEAVE של אנאי גרין, במעמד ראש העירייה חולדאי, שזכה לפני כשנה וחצי בתחרות הבינלאומית "נשים למען האקלים" שמוביל ארגון ה-C40 של הערים הגדולות והמשפיעות בעולם שת"א חברה בו.מדובר במוצר שמשלב בד ותאים סולאריים: ביום הוא יוצר הצללה; בלילה, בעזרת האנרגיה הסולארית שנצברה בשעות השמש, הוא מאיר. זהו מיזם שנותן צל, תורם לקירור העיר ופועל באמצעות אנרגיה ירוקה שאיננה מזהמת.

הפרויקט של אנאי ושותפה טל פרנס הוא דוגמא להצלחה של התגייסות משותפת של העירייה וזרועותיה בהובלת הרשות לאיכות הסביבה וקיימות ובשיתוף פארק עתידים-מעבדת סיטיזון לחדשנות, רשות החוסן, אדריכל העיר, מחלקת המאור ועוד יחד עם יזמים יצירתיים במטרה להביא תועלת לציבור, לעיר ולסביבה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!