fbpx

פתיחת מרכולים בשבתות בתל אביב-יפו!

סגן ראש העיר ת"א-יפו ראובן לדיאנסקי ביקר השבוע בקיוסקים ובמרכולים בעבר הירקון, בצפון הישן וביפו על מנת להביא לידיעתם כי יש להם אפשרות להגיש בקשות להיתר פתיחת העסקים שלהם בשבתות וחגים עד ליום 16/2/22.

בעל/ת מרכול, קיוסק או פיצוציה מוזמנים ללחוץ כאן ולהיכנס לאתר האינטרנט של עיריית תל אביב ולהגיש בקשה להיתר עבור פתיחת מרכולים בשבתות וחגים.

לדיאנסקי אמר במהלך הסיור כי: "לפני מספר חודשים גם הגדלנו את מספר המרכולים שיפתחו בשבתות בת"א-יפו מ-164 ל-273 – וזו אכן בשורה גדולה! מהות החופש ומניעת כפייה דתית הוא בכך שכל אדם בוחר איך השבת שלו תיראה. המרכולים בשבתות צריכים להיות פתוחים לרווחת הציבור כדי שכל אחד יעשה את הבחירה שלו בין אם לפקוד אותם או לא. מגיע לתושבי תל אביב-יפו שיהיו עוד עסקים פתוחים בסופי שבוע, זה תורם לכלכלה העירונית ומחזק את מעמדה של ת"א-יפו כעיר ליברלית וחילונית."

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!